Пошуковий запит: (<.>A=Малиношевська А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Малиношевська А. В. Особливості комп’ютерних методів діагностики академічної обдарованості [Електронний ресурс] / А. В. Малиношевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 1. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_1_16
|
2. |
Малиношевська А. В. Естетичне відношення до дійсності як складова естетичної обдарованості [Електронний ресурс] / А. В. Малиношевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 7. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_7_20
|
3. |
Малиношевська А. В. Проектування інтернет-середовища інформаційної підтримки розвитку обдарованої особистості [Електронний ресурс] / А. В. Малиношевська, В. М. Мілєнін, Г. В. Онопченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 12. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_12_4
|
4. |
Федорова Н. Ф. Педагогічне спілкування під час навчання обдарованої особистості [Електронний ресурс] / Н. Ф. Федорова, А. В. Малиношевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 11. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_11_5
|
5. |
Федорова Н. Формування професійної компетентності вчителя [Електронний ресурс] / Н. Федорова, А. Малиношевська // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_3
|
6. |
Малиношевська А Науково-теоретичні засади діагностики практичного інтелекту особистості в контексті досліджень зарубіжних науковців [Електронний ресурс] / А Малиношевська, Т. Тригуб // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_10 Висвітлено головні науково-теоретичні концепції практичного інтелекту, що розглянуто в наукових працях відомих зарубіжних дослідників. Проаналізовано особливості, структурні компоненти, моделі та конструкти практичного інтелекту.
|
7. |
Малиношевська А. В. Особливості отримання освітніх послуг для обдарованих учнів у закладах загальної cередньої освіти (аналіз Б. Коротяєва) [Електронний ресурс] / А. В. Малиношевська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 83-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_16 Запропоновано методи для активізації пізнавальної діяльності обдарованих учнів: опис, пояснення, перетворення формулювання ідей. Аргументовано, що відбір зазначених методів навчання надає змогу активізувати пізнавальну діяльність учнів, сформувати основу до використання складніших дослідних методів. Описано процедури їх використання. Акцентовано на особливостях використання кожного методу для активізації творчої та самостійної діяльності обдарованих учнів.
|
8. |
Малиношевська А. Ретроспективний огляд наукового супроводу підготовки вчителів до діяльності з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / А. Малиношевська, Т. Медведєва // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_2_11 Проаналізовано проблему готовності вчителя до професійної діяльності з обдарованими учнями. Окреслено технології формування цієї готовності. Доведено, що для взаємодії вчителя з обдарованим учнем необхідна спеціальна підготовка для вчителя. Визначено специфічність діяльності та спілкування вчителя у процесі навчання і виховання обдарованих дітей. Зазначено, що зміст підготовки вчителя до професійної діяльності з обдарованими дітьми визначається особистісними структурами, що детермінують специфічність його діяльності та спілкування.
|
9. |
Малиношевська А. В. Про результати досліджень науково-методичного забезпечення спеціалізованої освіти наукового спрямування в Інституті обдарованої дитини НАПН України [Електронний ресурс] / А. В. Малиношевська. // Вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2023. - Т. 5, № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2023_5_1_20
|
10. |
Малиношевська А. В. Інформаційно-комунікаційні технології в психодіагностичній роботі: виклики та можливості використання [Електронний ресурс] / А. В. Малиношевська, М. Ю. Мельник // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2023. - Т. 94, № 2. - С. 164-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2023_94_2_13
|